Wednesday, January 9, 2008

MacHeist does it Again...


Macheist yine yapacağını yaptı. Ve şimdiye kadarki en iyi mac program paketini 49 dolar gibi komik bir fiyattan satışa sundu.

Paketteki programlar ise şöyle:

-1password
-AppZapper
-CoverSutra
-Cha-Ching
-iStopMotion
-Awaken
-TaskPaper
-CSSEdit
-Snapz Pro X
-Pixelmator
-Speed Download
-WingNuts 2

Yıldız ile işaretli programlar, satışlar belli bir sayıya ulaştıkça açılacak.

Aynı zamanda, paketi satın aldığınızda paranın dörtte biri, sizin seçtiğiniz yardım kuruluşuna bağışlanacak. Bu postu atarken toplam 1,716 paket satılmış, toplamda ise 18,944$ yardım toplanmıştı.

edit: şu an itibarı ile 5,899 paket satıldı, toplam $63,842 yardım toplandı.

edit2: cssedit üzerindeki kilit kalktı, ve pakete bir program daha hediye edildi: speed download. snapz pro nun açılması için ise 100,000 dolarlık yardım gerekiyor

edit3: 210,000 dolar yardım toplandı. daha 4 gün var. WingNuts 2 adlı, Eddy ödüllü oyun da listeye eklendi. Ayrıca arkadaşının paketi almasına yardımcı olan, LaunchBar adlı mükemmel programa bedavaya sahip olabiliyor.

Bu paket sırf Pixelmator için bile alınır. Snaps Pro için de. Hatta CSSEdit için de.

İlgilenenler için

Link

No comments: